Pısırık Canavar Yazıyor.

6 Temmuz 2010 Salı

shopping-mania

Hiç kınamayacağım bir hastalıktır heralde bu.bu hafta iyice anladım.tatil alışverişi kadar sevdiğim bir şey yokmuş ya.tamam çok da sağlıklı değil hergün deli gibi almak ama böyle pek bir güzel oldu.çok mutluyum şu an.

mutluluğumun bir başka nedeni de S. Dün bana şarkı gönderdi.ne kadar da şirin bir şarkıydı.hüzün kovan kuşu gelmiş şarkının adı.herbeyse yine umutlanmaya başladım.saçmalamamaya çalışıyorum üstelik.yazın böyle bi anlık hevesle hata yapmıcam.umarım yani.ahh öyle tatlı konuşulmaz ki S sende hiç bilmiyorsun..

yine günlüğe döndü blog.benim amacım aslında biraz da sanatsal yazılar yazmak.neyse önümüzdeki birkaç gün evdeyim.tatil öncesi şöyle sanat içerikli sayılabilecek yazı yazarım umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder