Pısırık Canavar Yazıyor.

15 Temmuz 2010 Perşembe

and i will give to you summer wine

5 gündür izmirdeyim.yani il sınırları içinde.daha önce özderedeydim.babaannemlerin yanında.yazlıkta.şimdi anneannemlerdeyim.en cok atraksiyonu yazlıkta geçirdim.onları anlatıcam şimdi :D

ilk gün bi family affair tipi bi şey oldu.halamlar ve babamın teyzesinin çocukları ve bizim aile.işte tam anlamıyla family affair olmuş.o gün akşam yemeğinden sonra toplucana çıktık özdere sokaklarına.biz dolanırken büyük kuzen hadi A.yı çağıralım dedi.hııı olur dedik.gitti onu aldık evinden.peki bi yakışıklılaşmış laf aramızda :D sonra sahile inip oturcak bi cafe bulduk.sonra ordan kalktık filan.ben hıh dedim artık bu gece sıkıcı sıkıcı geçer eve gideriz birazdan dedim.işte o anda M.dedi ki;
-hadi herkes eve gidip mayolarını alsın gelsin.ilerdeki sitenin havuzuna girelim.
biz önce ciddiye almadık.sonra baktık kendi gidiyor.ana dedik napıyo bu.sonra herkesler gitti giyindi geldi saat gece 12.40 civarı.gidene kadar 1 oldu.gittik kapı açıkmış.herkes bir koştu havuza.baya bi gürültü oldu.atlaya atlaya öldüler.sonra komşu teyze çıktı.napıyosunz siz filan.malum kızgın ev sahibi durumu...
çok eğlenceliydi.12 kişiydik ama az buz değil.ben lolumsu ve A1 girmedi.akıllı usluyuz ya :D
o gece de öyle bitti.2 de girdik eve.pek bi eğlenceliydi.izin isterken babam da iyi çok geç kalmayın M.lerle gelin dedi sadece.ona daha bi şaşırdım.uyuz halam da espri yapcam diye kıvranıyodu.5 te gelin bari hıhıhıhıhıh diye :D hahayt ben senin kızlarını da görcem bayan.
bu da birkaç görüntü ;


diğer günler de eğlenceliydi.ama bununla kıyaslayınca solda sıfır kaldı.neyse hala bitmedi günler.daha eğlencelilerine artık :D

1 yorum:

  1. geçen sene izmire geldiğimde arabadan çıktığım ilk anı unutamıyorum, resmen suya basmış gibi hissetmiştim nası bi nemdir o tööbe Tanrıma :D ankara çok kuru da olabilir, onu da kabul edebilirim :D

    YanıtlaSil