Pısırık Canavar Yazıyor.

26 Temmuz 2010 Pazartesi

I go out on friday night and i come home on Saturday morning

18 Temmuz 2010


Merhabalar tekrar.yazlıkta internet bulunmadığı için yine Word dosyalarına yazıyorum.. Olsun hala mutluyum ben. Bayan kaprisin ( halam olur kendisi ) işten kaçma çabaları ortada yapılan bir iş görünce çocukların peşine düşmeleri, evin kaynanasının arada tutan saçmalık krizleri olmasa da gayet hoş bir tatil geçiriyorum sayın okur. Bu da yeni hitap şeklim. Aslında düşününce çok güzel bir duygu içimden geçenleri beni yargılamayan insanlara aktarabilmek.


İnternetin en iyi özelliği bu değil mi. her şey ortada gibi görünse de istediğin her şeyden saklanabiliyorsun.alabileceğin tepkiler,eleştiriler veya herhangi bir yargılanma.istersem yorumları kapatabilir ve sanki herkes beni seviyormuş ve herkes ne yazdığımı önemsiyormuş gibi düşünebilirim…..

Ama merak etmeyin bu kadar öbsesif değilim.ahahahhahah kötü cadı kahkahamı duydunuz mu :D


Herneyse birazcık duygusal takılmış olmam bir yaz gününün eğlencesini silemez :D

İ go out on friday night and i come home on Saturday morning o zaman


3 gündür yazlıkta değildim.yeni geldik.dün yani.tam kuzenlerle dışarı çıkcaz akıcaz kopucaz filan diyorduk ki büyük kuzen M.efendi bir havalar bir şeyler.herhalde bizi artık istemiyor dedik.gitmedik yanına.meğersem bizi değil de küçük kardeşini istemiyormuş.onu öğrenince çok rahatladım.en sevmediğim şey başkasının yanımda rahatsız olmasıdır.hep korkarım hatta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder