Pısırık Canavar Yazıyor.

26 Haziran 2010 Cumartesi

yorgunluk nasıl öldürücü bir hal alır

bugün hamit+ferit+melis ve ben olmak suretiyle şuurszca bisiklet sürdük.çok güzel çok zevkliydi ama çok yorulduk ya.hele ben..bide kendi kendime havalara girerdim ben.istesem professyonel bisikletçilerin arasına katılıp havalı havalı sürerim diye :D çok güldüm bugün kendime.ne diyon kızım sen dedim :D

şimdi resimli blog olayına giricem.bakınız günü özetlemek daha kolay olcak.

burda kendimi pek bi özgür hissettim.özellikle çıkarken ortamdan yarıldığım yokuşlardan inmek....oof hayatımın anlamaını bir an için değiştirdi.bakkal bize para üstü kalmadığı için recep ivedikli cips verdi :D



foto.olayı sarmadı.zaten mantıklı cekilmiş pek fazla yok.bu kadarı yeterli.feysbuktan ekli olanlar zaten yeteri kadar görüyodur bu saçma fotolarımızı :d


konyada geçirdiğim günler cok sıkıcı zaten.bide evde oturup oraya buraya çatmıyım diye böööyle km.lerce bisiklet sürüp uzaklaşıyorum aslında .




o kadar yorgunum kii.bu kadar yazıcaklarım.oldu o zaman.okuyanlara teşekkür ediyim hadi.seviyorum herkesi
-Violet-

2 yorum: