Pısırık Canavar Yazıyor.

28 Haziran 2010 Pazartesi

this city made us crazy we must get out

Ne güzel söylemiş değil mi Adam Lavine (maroon 5)..bunu durumuma yazacaktım ama vazgeçtim.zaten uzun durumları pek okuyan yok.hele O hiç okumaz.o değil de S. diyelim bari.tamam artık öyle diyim.aslında artık olcağından emin değilim ya.olmalı mı olmamalı mı gibi düşünüyorum =) olmamalı gibi sanki.her neyse....

Sabah evde yalnız uyandım.gayet normal bir şekilde indim ranzadan -ki bu 4 veya 5 sn sürdü-  tam hadi gidip yemek yiyim dedim...Ve ultra etkin hayalgücüm kendini gösterdi hemen.korku filmlerindeki yalnız kız moduna girdim hemen.hala odadaydım ama.ben birden kapı sesleri duymaya başladım.içimden de ciddi ciddi hırsız görsem ilk elime hangi nesneyi almalıyım diye düşünüyorum.(bknz.yine gülüyorum kendime) işte hayal dünyası zar zor kendime gelip -ki bu da birkaç dk sürdü- mutfağa gittim.kendimi ikna etmeme rağmen hayalgücüm hala etkin.neyse ki kapı çaldı ve beklenen insan geldi (bknz.lolumsu)

Öğlene doğru yine içimi sıkıntılar bastı.hemen bilgisayara koştum.müzik actım indirdim birkaç tane filan.günün bu vakti de böyle geçmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder