Pısırık Canavar Yazıyor.

23 Nisan 2011 Cumartesi

doğum günü kafası

Doğum günü haftama girmiş bulunuyorum.İşte bu yüzden de hamit ferit ben ve melis bugün dışarı çıkıp pasta yedik.Çok zevkliydi.Gül oyna tipinde bişeydi.

Herkes kendi pastasını aldı.Küçücük bi kutlama oldu.Zaten 2 geçen 2 de daha gelmemiş doğum günü kutlaması anca bu kadar olurdu.Mozaik'te güzel müziklerle saçma konuşmalarla kutladık işte.İyiydi bugün.Gezdik ettik.Yemek yedikten sonra Guitar hero ısrarları sonucu zor ikna olan hamit ve ben melis ve ferit e uyup düştük yola.Ama gittiğimiz yerde sıra varmış.Mecburen döndük arkamıza baka baka.Napsak napsak diye dolaştık.Sonra iyi gidip pasta alak dedik.Gittik İ.pastanesine.Hiç ilgi göremedik.Kasanın önünde bekledik durduk 5 dk.Sonra tavır yapıp çıktık gittik.Simitçiden aldık pastalarımızı.Adam çok övdü kendininkileri.Sanki kendi sütünden yapmış !
Tamam çamur atmıyorum güzeldi yine de.


Sonra ferit boş makineyle bi sürü fotograf çekti.Hepsi harika olmuş öyle diyor.
Kardeşim olcak hatunla da çektik biraz.Aradaki 7 milyon farkı bulmaya davet ediyorum insanları.
Melis burda hadi kalkalım artık duruşu sergilemiş :)
Sonuncu fotografda çok cooool gibi olmuş.Ben başka şeylerle ilgileniyordum ki zamanlayıcı bize ayırdığı sürenin sonuna gelmiş.Ama çok HIMYM gibi olmuş dediler.İyi olmuş o zaman dedim.

*Bu arada mozaik sahipleri değişince bi tiki kafesine benzemiş.Koltukları, tuvalet kapıları,çeşmesi falan bi değişik geldi gözüme.Müzikleri hala iyi ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder