Pısırık Canavar Yazıyor.

13 Eylül 2010 Pazartesi

dharma girişimin katkılarıyla bir tatil

Merhabalar sevgili blogger




Anladım ki ben word dosyasına yazarken daha bi havaya giriyorum.neyse bunu gözünüze sokmayacağım artık.



Antalyadayım.Gazi paşa daha doğrusu.antaladan ayrı bir şekilde dışarıda.çok masum bir tatil sitesi gibi görünüyor buradaki apartmanlar.evet aslında gerçekten de öyleler.sitenin içinde her şey var.havuz,kafe,market,televizyon izlencek ortak alanlar filan..ancak dışarı çıktığın anda bir mahremiyet bölgesi gibi oluveriyor her yer.yemek yicez nereye gidek diyoruz.adamlar şehre diyor.şehir nerede peki ? buradan 3 km gidin ağğbi hemen orda. WTF?



3km ötesi de aynı.işte beni düşündüren de buydu zaten.site sanki dharma oluşumu gibi.herkes birbirni tanıyor.yeni gelenlere filan çok iyi davranıyorlar hatta.sonra bayramlaşma olayı vb.WTF ? cidden tırstım ama.ne bu topluluk be.bu yazıyı burada sonlandırıyorum.çünkü konular değişti.yeni kayıt geliyor : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder