Pısırık Canavar Yazıyor.

25 Ağustos 2010 Çarşamba

ben o filmi de görmüştüm.

İçimdeki yazı yazma arzusunun sonunda geri gelmesiyle karşınızdayım yine blogırlar.
Son günlerde bir sürü güzel şey oluyor.Dershanenin verdiği ödevler buna dahil değil tabiki.
İyi olanlarla devam ediyorum.Yeni arkadaşlar edindim.Okulda küsmüş bulunduklarım yavaştan mesaj atmaya başladılar.Mutluyum.Eski okulumdan arkadaşlarla toplanıp eğlendik hatta.Bunlar iyi olanlar işte.

Dün akşam kanka ayağına yatıp sprite'dan acımasız gerçekleri uygulayan arkadaşım E. ile konuştum.Kavga etmiş arkadaşlarıyla.Hem de bildiğin kavga.Yaralanmış polis filan gelmiş.Bi de diyo ki '' Görsen tanıyamazsın sırtımda filan yara izi var. '' ( boş bir surat ifadesi gerekir buraya )
Aferin MORON arkadaşım E. şimdi bunu söyledin ya tam bir 'bad boy'sun.Gözümde ne kadar seksi olduğunu anlatamam ezik.Buna söylencek güzel atasözleri deyimler filan var (bknz. .ıçtın şimdi sıvıyorsun).

Günlerim böyle saçma sapan şeyler yaparak geçiyor.Zaman eritiyorum.Öldürmekten öte yani.Limewire fazla mesaide, kotanın annesini ağlatıyorum, media player ım toplamda 13 saatlik bir çalma listesine sahip.Ah bu tatiller.Seviyorum onları.

Katy Perry'nin yeni şarkısını dinledim.( TEENAGE DREAM )O nasıl güzel olmuş öyle.Bu kadar güzel şarkısı yok yani o kızın.Mutlaka dinleyin şiddetle tavsiye ediyorum.
Şarkıda böyle şey hissi uyanıyor.Yaz şarkısı,arabada giderken pencereden sarkıp gözlüklerle bağıra bağıra şarkı söyleme hissi.Ve bunu en yakın yolculukta deneyeceğim.
Tamam ne bir Summer love ne de bir Teenage love olayım olmasa da sevdim şarkıyı.Olunca da dinletcem bunu sdfkşsldjjasş

Son olarak insanlara tatil tatil evde oturmayın dışarı çıkın hayat sokaklarda mesajını veriyorum.Benim halime bakmayın.Kötü hiçbir zaman örnek değildir jadşfljadsklşf

1 yorum:

  1. teenage love mı o ne zaman çıktı lan 2 gün boş bıraktım karı hemen bişiler yapmış.. dur dur iyi oldu duyduğum :D

    YanıtlaSil