Pısırık Canavar Yazıyor.

16 Nisan 2010 Cuma

blogger ödülü

kendimi kreativ blogger hissettim bu ödülle.o nedenler hem lolumsu'ya hemde bikedigördümsanki'ye teşekkür ediyorum :))
http://4.bp.blogspot.com/_7pZmHRxgnSI/S8dNvUPF8uI/AAAAAAAAAqA/2S9vPtyZz0c/s1600/blogger_d_l.jpg

eveet başlıyoruz.
1-ben izmir'i çok severim.hatta izmir'e gidemediğim her gün çok sıkıcıdır benim için.(yani cok sık kullandığım bir bahane en azından)

2-blog yazmayı bırakınca içimde birikiyormuş gibi oluyor.o yüzden ilginçtir 29 harfe basıp rahatlamak da varmış insanın doğasında.

3-kafam çok dolu ve karışık olduğu zaman kafama taktığım şeyleri anahtar kelmelr halinde sarı postit lere yazıp bir bir ne yapsam diye düşünürüm.rahatlatııcı.tavsiye ediyorum

4-benim ikizim var.bana bazen kardeşine çok takıyorsun aklını diyorlar.nasıl takmıyım.beni ikiye bölmüşler o olmuş.severim keretayı.çok.

5-birgün sokaklarında gerçekten mutlu bir şekilde gezeceğim bir şehirde yaşamak istiyorum.ölmeden önce yapılcaklar listem var tabi.

6-24 saatte kaç film izlenir ya da bir günü tamamen yaşayınca ne olur sorusunun cevabını arıcam bu yaz.

7-dinlediğim müzikler yaptığım şeyler ya da tarzım eleştirilince (olumsuzca) tüylerim kalkar.ani tepki vermem ama çok sinirlenirim.yargılanmak en sevmediğim şey.kıyaslanmayı saymazsam tabi.

NOT: bu yazı sırasında biraz sitemkar hafif üzgün ve yorgun olduğum için karamsar bir tablo çizilmiş olabilir.aslında bazı günler çok pozitif olurum.

şimdi fantastik 7'liye geldi sıra-
tabiki çariçe (sen de mi brütüs)
zehirli sarmaşık
Griffith
oracularspectacular
HepsiBeş
67 den tavşan yapabilirim. Denersem.
Serra işte sizi mimledim.hadi sıra sizde. =))))))))))))

2 yorum:

  1. mim için teşekkür ederim violet.:)

    YanıtlaSil
  2. gülüm bana miminin linkini atıver unutmıyım artık :D

    YanıtlaSil